Een helpdesk met resultaat
Het is het doel van een IT helpdesk is om gebruikers zo goed mogelijk te woord te staan en problemen snel op te lossen. Dit blijkt tegenwoordig helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Vaak is het bij een IT helpdesk zo dat gebruikers lang moeten wachten op een antwoord. Zij worden dan lang in de wacht gezet en vaak doorverbonden. Iedereen herkent dit wel. Uiteindelijk zit u urenlang zonder enig resultaat met een IT helpdesk aan de telefoon. Dit is natuurlijk erg irritant en zonde van de tijd. Qubical begrijpt dit en zorgt ervoor dat u bij onze IT helpdesk direct geholpen wordt door kundig en goed geschoold personeel. Zo weet u zeker dat uw probleem serieus genomen wordt en u niet langer dan strikt nodig aan de telefoon zit.
Altijd een vast aanspreekpunt
De professionals van de IT helpdesk van Qubical zijn communicatief vaardig en begrijpen heel goed dat u wel iets beters te doen heeft als drukke professional. Zij bieden een luisterend oor voor al uw problemen en proberen dit het liefste ter plekke aan de telefoon te verhelpen. Dat is nu wat een IT helpdesk hoort te doen. U wordt ontzorgd en bent geen uren meer kwijt aan onzinnige IT problemen. Qubical probeert zoveel mogelijk vaste medewerkers van de IT helpdesk aan u te koppelen. Zo is uw situatie altijd bekend en heeft u een vast aanspreekpunt. Bij ons hoeft u niet bang te zijn voor lange wachttijden en eindeloos doorverbinden. Wij beseffen hoe zonde dit voor uw tijd is en hebben onze dienstverlening hier zoveel mogelijk op aangepast.
Contact
Bent u nu ook wel eens toe aan een kundige IT helpdesk die u niet van het kastje naar de muur stuurt? Wacht niet langer en gun uzelf de rust die een goede IT helpdesk u oplevert. De medewerkers van Qubical vertellen u graag meer over de mogelijkheden die op u wachten. Wij zijn bereikbaar op telefoon: 088 566 54 88 en per mail op info@qubical.nl.