Servicedesk 24/7

Uw organisatie heeft misschien geen standaard werktijden. U werkt bijvoorbeeld ook ’s avonds, ‘s nachts of in het weekend. Toch wilt u verzekerd zijn van optimale continuïteit, ook als er zich een onverwacht technisch probleem voordoet.

Servicedesk 24/7

Dag en nacht ondersteuning, het hele jaar door

Naast onze Servicedesk bieden wij ook een 24/7 ondersteuning aan. Als u deze dienst bij ons afneemt kunt u 24 uur per dag, 7 dagen per week en 365 dagen per jaar de technische hulp van onze Servicedesk inschakelen. Dus ook ’s avonds, ’s nachts, in het weekend en op feestdagen. Onze medewerkers bieden u deskundige technische ondersteuning en zorgen ervoor dat onvoorspelbare verstoringen direct worden opgepakt en zo snel mogelijk worden verholpen. Op afstand of op locatie als dat nodig is. Zo bent u verzekerd van een optimale stabiele IT omgeving en continuïteit binnen uw bedrijf. Op welke dag of tijdstip dan ook.

Zoek een vestiging in uw buurt